Välkommen !

2017-09-04
12:58:17

Så börjar veckan om igen

Ny måndag, ny vecka, nya tag! 
 
Jag vaknade till i morse när Björn klev upp för att åka till jobbet (05.00) och var så jäkla förvirrad. Kunde inte för allt i världen komma på vad det var för dag?! Fredag? Söndag? Tisdag? Noll koll. Sen insåg jag att det var måndag och somnade om igen. Regnet smattrade på utanför fönstret. Sov extra gott då. Hur som! 
 
Helgens bästa var avskedsfesten för en kompis som ska flytta från Stockholm till Värnamo. Himla trevlig kväll med mycket skratt och många roliga historier. 
 
Helgens sämsta var en inflammation i tandköttet som gjorde sig till känna på lördagsmorgon. Jädrar vad ont det gör, kan inte bita ihop ordentligt och inte blir det bättre av att jag gnisslar tänder när jag sover..
 
Statusen idag är fortfarande värk i tandköttet och ont i ljumsken då jag och Milou tog en vurpa på morgonpromenaden. Men glad är jag ändå! Det går ju över så småningom.
 
Dagens to do är att hänga i min kompis Andreas nya lägenhet. Vi ska fixa med möbler och inredning och vänta på leveranser. Blir awesome att få börja veckan med lite kompishäng!
 
 
 
Japp, så ser alltså den här dagen ut. Vi får se vad mer för spännande som kan tänkas dyka upp. Ha det! :D 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: