Välkommen !

2017-09-12
11:35:52

Fienden på insidan?

 
Hola! Hur har ni sovit i natt? Jag har sovit ungefär lika bra som ett fyllo som svimmat i en myrstack. Jag har ju perioder då sömnen är antingen asdålig eller så vaknar jag aldrig. Just nu är jag inne i en period då det känns som att sömn är överskattat och onödigt. Så fort huvudet nuddar kudden blir jag rastlös och vill bara somna så att jag får vakna igen. Typ som kvällen före julafton eller ens födelsedag. 
 
Igår gick jag och la mig skapligt vid kl 22 redan. Och somnade efter ett tag. Vad händer då? Jo jag drömmer. Vad drömmer jag? Att jag är ensam i ett stort hus mitt ute i skogen och tittar på den nya versionen av skräckfilmen Det. Jag har inte sett originalfilmen eller läst boken. Men jag kunde drömma om den ändå. Och efter att jag tittat på vad som känns som halva filmen, är jag plötsligt inte bara åskådare utan även med i den. PANIK. 
 
Bildresultat för mardrömmar
 
Så vad är det frågan om egentligen? Är det mitt undermedvetna som hatar mig? Försöker jag vara elak mot mig själv? I så fall undrar jag vad jag har gjort mot mig själv för att förtjäna det här... 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: