Välkommen !

2017-11-02
09:19:01

Snabbkurer någon?

Good morning peeps! 
 
Ruggigt och grått väder idag. Kom nyss in från morgonrundan med hunden och hon ville verkligen inte göra den längre än nödvändigt. Milou gillar när det är blött i gräset ungefär lika mycket som en säl gillar öknen. Rätt skönt för mig som ägare dock... 
 
Vad händer idag då? Inte så jäkla mycket faktiskt. Jag väntar på en leverans från Philips å min svågers vägnar, köket är kaos sen gårdagens tillagning av matlådor så den disken får jag snällt ta hand om idag (vad skönt det vore om någon ville uppfinna en mekanisk maskin som skötte disken åt en...) och sen har jag ytterligare ingredienser i kylskåpet för matlådor som ska tillagas. Igår blev det pannbiffar, smörstekt svamp, broccoli/blomkålskok, korvstroganoff på Jokkmokkskorv samt ett långkok i min crock pot. Idag är det räksoppa, ostbröd och eventuellt ugnspannkaka som står på listan. Allt tillagas utan mjöl/vitt socker etc, lite enligt lchf-principen. Blir nog bra!
 
Annars då? Jag är trött men hel fram tills jag tror att jag kan träna utan att trigga hostan jag ännu inte blivit av med. Segaste förkylningen någonsin. Den poppar upp som gubben i lådan så fort jag försöker göra något "ansträngande". Tips på snabbkurer mottages. 
 
Sen ser jag fram emot Wahlgrens Värld ikväll på kanal 5. Helt såld. Skrattar så tårarna rinner och kan inte låta bli att imponeras över hur generösa de är vad gäller att bjuda på sig själva. Det kostar nog på mer än vad man tror. 
 
Vad ser du fram emot idag? 
 
Ha de! 
 
 
Instagram: Yassasi
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: