Välkommen !

2017-11-13
09:06:43

Nya möjligheter eller post-helg-blues?

Happy Monday!
 
Eller vad säger ni, är måndag en bra dag? Det råder så olika meningar där tycker jag. Många tycker att måndagen är som en slags sorgedag för att helgen och ledigheten är över, medan andra ser det som en ny start med nya möjligheter. Jag varvar mellan båda inställningarna beroende på hur bra helgen var/hur rolig veckan kommer bli... Idag är dock en bra måndag! Solen lyser och luften är krispig. Har precis kommit in från morgonrundan med hunden, hon har dock återvänt till sängen nu. 
 
 
Ja ni ser ju hur pigg hon var på att gå ut..... hon tillhör den där kategorin som tycker att måndagar är jobbiga dagar! Gårdagen var däremot hur bra som helst enligt oss båda. Jag fick hänga lite med min fina vän Sabine. Vi gick i lite affärer, jag köpte några julklappar till och fyra nya nagellack. Måste säga att H&M har huuuur många fina lack som helst av sitt egna märke. Det bästa är att de har en platt och bred borste istället för en rund och smal. Gör det så mycket lättare att få med nageln i ett enda svep. Sabine hittade också en röd klänning som var så jäkla fin på henne, riktig julstämning! Hittade dock ingen bild på den på deras hemsida och fotade den aldrig igår. My bad. 
 
 
Kvällen spenderade Björn och jag nermysta i soffan. Jag spelade CoD (japp, pangpang i spel går bra, ej i verklighet dock) och han fifflade på datorn. Sen beslöt vi oss för att starta en ny serie att se tillsammans. Valet föll på American Horror Story och vi rev av 3 avsnitt på raken. Den känns bra! Lite Supernatural-feeling på det hela. Vi får se hur den står sig längre fram. 
 
Ha en fin måndag hörrni!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: