Välkommen !

2017-11-11
09:00:00

Helgens planer blir awesome

 
Morsning peeps! Hur har ni sovit? Min sömn har varit stel och dryg. Den ni.
 
Bilden kan innehålla: en eller flera personer och text
Malin Ekevärs foto.
 
 
Denna morgon startar jag med ett besök hos kiropraktorn Niklas Fougner som håller till på en praktik i Rönninge som kallas för Omtanke för dig. På Omtanke för dig finns det samlad kompetens som erbjuder massage, stressreducerande behandlingar, kiropraktiska behandlingar, samtalsterapi osv. Jag har träffat Sissi vid flera tillfällen och fått massage, hon är fantastisk! Niklas lika så. Jag har många stressrelaterade låsningar som kommer och går i nacken/axlarna och mellan skulderbladen. Då är det skönt att ha nära till en riktigt bra kiropraktor.
Så värt! 
 
Vid lunch ska jag skutta vidare från kiropraktorn hem till min vän Jennifer och hennes två barn (2 och 6 år). Hennes man är iväg på äventyr så vi tänkte ta en mysdag ihop med barnen, ska bli kul!
 
Framåt kvällen återvänder jag hem till Björn och gissar på att det blir soffhäng med film. Jag är sugen på en thriller eller actionfilm. Förslag?
 
Imorgon är det Fars dag och min pappa ligger nyopererad på KS i Huddinge så jag ska dit för att krama på honom. Annars är planeran ganska lösa för söndagen. Som det borde vara helt enkelt :) Ska ta med lite tidningar och bubbelvatten åt honom. 
 
Malin Ekevärs foto.
 
Loads of love and good vibes till er alla! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: