Välkommen !

2015-09-28
11:37:00

Return from the dead.

Jag vet. Här har det varit låg aktivitet den senaste månaden. Det har varit av olika orsaker som jag inte tänker skriva ut här, för jag orkar inte gå in på det. Kort version är dock att det har varit en del personliga förluster i min närhet under den senaste tiden och det har givetvis påverkat min vardag. Sen är det inte lika motiverande att skriva ett blogginlägg när man kommer hem från jobbet helt slut om kvällarna, så det har också bidragit till tystnaden.
 
I ärlighetens namn så har jag redan tröttnat på det här inlägget jag skriver på nu, efter fyra rader... Snacka om att vara hängiven, right? Men det kanske inte är så underligt, idag är inte en bra dag. Jag är hemma från jobbet pga magsmärtor och lite feber. Allt jag skulle vilja göra är att peta i mig värktabletter och dra täcket över huvudet men vet ni vad? Det går inte, tyvärr. Har byggare utanför fönstren som jobbat sen 07.15 imorse med att riva balkongerna vi har. Allt ska ned. Så det låter ganska mycket. Borrande i betongväggar = not so harmonisk miljö.
 
Lite roligare nyheter är dock att Björn och jag åkte runt i lite affärer igår och kikade på färg till vardagsrummet som vi eventuellt ska måla om, samt en ny soffa som vi vill ha. Kan visa mer av det i ett annat inlägg. Tills dess: ha det bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: