Välkommen !

2015-06-08
14:12:00

Elinas tavla

 
I helgen satt jag och målade både under fredagen och lördagen. Jag blir rastlös av att vara sjuk, men man orkar ju inte direkt röra på sig så då är måleriet en perfekt hobby. Bland annat hade jag en tavelduk som behövde målas över då det tidigare motivet inte var så lyckat. Det enda som fanns på den som jag gillade var en halvfärdig fjäril med potential, så den sparade jag medan resten målades över.
 
 
Så råkade det vara så att min 3-åriga guddotter Elina också är sjuk, fast magsjuk. Så jag tänkte på henne när jag målade och vips så hade hon fått en egen tavla till sitt rum. Jag är säker på att hon kommer gilla den.
 
 
 
 
 
 

Svart, guld, glitter, färgbomber i form av fjäril och blomma. Kan inte gå fel. Nästa gång ska jag måla spöken och bilar åt henne, tror hon diggar det också :) Hon är så fin min guddotter för hon gillar allt. Blommor och humlor, bilar och dockor, klättra och bada, sjunga och dansa, rita och skutta. Vet ingenting hon inte tycker om att göra eller leka med? Hoppas att vi båda blir friska snart så att hon kan få sin tavla :)
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: