Välkommen !

2014-12-20
16:37:03

Det där med pilligt arbete och tålamod...

Hej på er!
 
Förberedelserna inför avfärden imorgon fortsätter här hemma, därav den dåliga uppdateringen de senaste dagarna... Just nu tempererar jag choklad och det är rent ut sagt apatråkigt! Sitter och väntar på att den ska svalna och det går såååå lååååångsaaaaamt. Puh. Inget tålamod!
 
Jag tänkte att jag ska slänga upp bilder och recept åt er också. När jag får tid för det. Ska försöka packa så mycket som möjligt ikväll och det känns plötsligt som att jag har så ont om tid? Märkligt. Kanske för att jag fick sovmorgon imorse och inte steg upp förrän kl 9.45 vilket är typ tre timmar senare än vad jag gjort den senaste månaden. Kändes lite ovant, haha.
 
Aja, ni får ha tålamod för mig också! Vi hörs snart igen!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: