Välkommen !

2013-09-29
16:43:18

Slappissöndag

 
 
Den här helgen har varit rolig. Jag har träffat fina vänner både under fredagen och lördagen och inte pluggat en endaste gång. Så jääääkla skönt! Men idag var jag tvungen att åka en sväng till biblioteket för att låna en kursbok. På tisdag börjar nästa delkurs så imorgon blir det till att läsa, läsa och läsa hela dagen.
 
Anyway. Att träffa vänner två dagar i rad leder också till att man kommit i säng sent två dagar i rad. Jag tror inte att jag har somnat före kl 4 de senaste nätterna. Och inte har jag sovit så länge heller, sammanlagt 9 timmar de senaste två dygnen. Det känns idag kan jag säga.
 
Därför har den här dagens främst gått ut på att ligga i soffan med pyjamasen på, dricka vatten, spela tv-spel och gosa med sambon. När vi åkte till bibblan köpte vi även med oss middag hem, jag valde sushi. Har fått dille på det den senaste tiden. Tror att det är tredje gången jag äter sushi på tre veckor. Så himla gott. Jag gillar främst den med lax och den med avokado.
 
 
 
Nu börjar jag dock bli trött i ögonen igen. Men men, jag kämpar vidare med att hålla mig vaken tills det är okej att gå och lägga sig för natten. En tupplur just nu hade inte suttit helt fel, men då sover man ju inget på natten istället. Så ja, stay awake!
 
Ha det!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: