Välkommen !

2013-12-30
22:51:53

End of today

 
 
Nu är det mycket för tant att hålla i huvudet på en och samma gång!
 
Jag måste ringa de två jag är kontaktperson till, boka in ett möte med en av dem vilket nog får bli torsdagsmorgon för sen far jag iväg med sambon till hans föräldrar uppåt Sandviken och återkommet inte förrän på söndagen. Och så ska uppsatsen vara helt klar till på torsdag före kl 15. Och imorgon är det nyårsfirande hos oss vilket medför städning av lägenhet, dukning, matlagning och fixa i ordning sig själv.
 
Ja det blir en del att bolla med sig själv och hålla ordning på. Jag ser fram emot imorgon, men jag längtar också tills vi åker iväg till Åshammar. Då kan jag släppa taget. Då kan jag vara helt ledig i fyra dagar. Sen börjar sista terminen på utbildningen. Det kommer att bli tufft. Men sen är jag klar. Fyfan vad skönt.
 
Ha det fint!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: