Välkommen !

2017-02-21
13:23:14

Inte så chockerande i Sverige

Så idag kom snön tillbaka till Stockholmstrakten och människor beter sig som om det vore den största överraskningen sen Trump blev president. Alltså det är fortfarande februari folks. Visst önskar vi oss sol och vår nu omgående, men så chockerande är det ju inte att snön faller i vad som ändå räknas som en vintermånad? Förra året tror jag till och med att det snöade i april och det var väl förvisso lite mindre lyckat men samtidigt, aprilväder you know...
 
 
 
Jag är inte heller så nöjd med den nyfallna snön, MEN de senaste dagarna har det regnat och varit så jäkla lerigt här hos oss och det är nästan värre. Igår önskade jag att leran skulle försvinna så att jag slapp torka leriga tassar och tassavtryck efter varje promenad. Idag vaknade jag upp till ett vintertäckt landskap och ptja, jag slapp ju torka leriga tassar så det är alltid något att vara tacksam över!  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: