Välkommen !

2016-05-30
13:06:52

En egen liten pärla vid vattnet

Igår var det mors dag och jag var förbi min mamma för att lämna lite presenter och visa min uppskattning lite extra mycket just denna dag. Då säger hon plötsligt att hon har tittat på sommarstugor som hon tycke att vi ska köpa ihop. Hon visar flera fina stugor på hemnet och visst blir man lite sugen. De behöver ju dessutom inte kosta så mycket och vara så stora. Jag vill gärna ha nära till vatten och jag vägrar utedass. Annars är jag inte så kinkig. 
 
Idag började jag själv att kika på annonser och snubblade över en där det bland annat stod "charmigt utedass" i beskrivningen. Det är två ord som jag inte alls fattar hur de ens kan vara ihop i en och samma mening?! CHARMIGT utedass. Charmigt UTEDASS. Ursäkta mig men ett utedass: ett hål med massa skit i. Hur kan det vara charmigt? Men ni kan själva titta på bilden här nedan.
 
 
Ser det charmigt ut tycker ni? Och till er som säljer detta ställa, förlåt. Allt annat såg trevligt ut, men utedass är = nej tack för min del. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: