Välkommen !

2017-11-02
12:03:00

Spanien 2017

 
Tänkte bjussa på en bildbomb från min, sambons och vår kompis resa till Spanien. Vi stack ner till Torrevieja i 5 dagar i mitten av oktober. Så jäkla skönt med sol och värme i några dagar! Min gode väns föräldrar har en lägenhet där nere som vi besökt förut och så blev det även denna gång. Tredje gången för min del. Vi hade så sjukt kul och mysigt! Poolhäng, god mat, solsken, besök på lokala marknaden, massa skratt, kortspel, tärningsspel, semesterläsning, dans och sång. Love my boys! Så här kommer lite bilder från mobilen, de flesta är faktiskt på mat (haha) menjag sållade bort flera av dem så ni slipper se. För helt ärligt är väl matbilder (om de inte är riktigt proffsiga) rätt tråkiga att se? Aja! Här kommer det semesterbilder i alla fall:
 
 
 
Gazpachon du kan köpa här nere på tetrapack är bland det godaste som finns. Magisk tillsammans med en skiva bröd eller som vi valde i det här fallet - en pizzaslice
 
 
Poolområdet som vi hängde vid dagligen. Så lyxigt att kunna gå ca 10 meter från hemmet och vara där.
 
 
Mitt "pool-kit". Solbrillor, sommarskor och semesterläsning. Jojo Moyes Livet efter dig. Mycket bra!
 
 
 
 
 
en
en
 
n
 
1
Många matbilder blev det. Detta är standard. Chark, goda ostar, fräsch sallad och frukt (persikor och vattenmelonerna här är ljuvliga) och färskt bröd. 
 
 
 
 
Japp. Så var det! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: