Välkommen !

2017-11-27
22:59:27

Måndag, ladda energi, lyssna podd, planera jul

Hej på er!
 
Om ni kikat in här förut kan ni se att jag ändrat utseendet ganska så totalt på bloggen. I ren tristess kan jag tillägga. Headern är inte av en superbra kvalité men det enda program jag hade tillgång till var Paint 3D och well, jag orkade inte fixa ett annat redigeringsprogram. 
 
Den här måndagen har varit väldigt seg och jag behövde verkligen ha den så för att ladda batterierna. Har sett över planeringen inför jul också. Björn och jag åker till min mammas släkt i Småland över julhelgen, sen åker vi vidare till min pappa och hans fru i dalarna och nyår firar vi i Åshammar hos Björns familj. En jul- och nyårsturné helt enkelt. Tur att man gillar att åka bil!
 
Har även lyssnat på poddar till och från under dagen. Jag har främst 3 stycken som jag lyssnar på regelbundet: Wahlgren & Wistam, Paula & Hugo samt Skäringer & Mannheimer. Alla tre är väldigt olika men väldigt roliga. Har ni tips på någon mer podd jag borde höra är det bara att lämna en kommentar. Annars letar jag även efter ljudböcker att underhålla mig med. Tycker att det är ett skönt alternativ till tv:n för underhållning. Sen är det något att sysselsätta sig med under bilandet i jul också :)
 
Bildresultat för podd wahlgren och wistam
Bildresultat för podd skäringer
Bildresultat för paula och hugo podd
 
Ha det!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: