Välkommen !

2017-12-08
07:43:00

Pynta kroppen, pynta hemmet

 
 
Igårkväll åkte plasten av ett tag! Det kliade som fasen överallt förutom där just tatueringen är. Antar att det beror på fukten som bildas under platsen, jag har ju lite känslig hy. Så ett par timmar fick jag vara "plastfri" men sen åkte ett nytt lager på nrä det vart sängdags. Den färgar ju av sig i några dagar och jag vill inte ha svart bläck på lakanen... 
 
 
 
Flera har sagt till mig att det blir som ett beroende, att har du väl börjat med tatueringar blir det svårt att sluta. Kan inte annat än hålla med. Jag förstår verkligen vad de menar nu, för jag sitter redan och funderar på hur jag kan "bygga" vidare på den här. Det blir nog en sleeve så småningom, men smakar det så kostar det och just nu finns det annat att prioritera. Men drömma lite och skissa lite är ju gratis!
 
Idag ska jag äntligen ta tag i julpyntet! Har skjutit på det i flera dagar av en enda anledning. Svårt att komma åt pyntet. I vårt förråd ligger fyra sommardäck ivägen. De brukar vanligtvis förvaras i min mammas garage men det är under renovering. Men idag ska jag försöka mig på en väg fram till jullådan. Typiskt att den ska stå längst in bara.... 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: