Välkommen !

2017-12-05
18:58:00

American Horror Story

 
American Horror Story. Har ni sett den serien? Björn och jag började se den via Netflix för några veckor sedan och vi är helt fast. 3 säsonger är avklarade och vi har nu börjat på säsong nummer 4. Den säsongen har flera av våra vänner, som följt serien sen länge, sagt är den som varit värst. Håller ni med? Den ska tydligen utspela sig på en kringresande cirkus. Jag är inte särskilt förtjust i cirkus som koncept och har aldrig gillat clowner. Så det bådar ju väl, haha. 
 
Den säsong jag gillat mest hittills är 3an. Sämst var 2an. Jag tycker det är roligt att varje säsong har nya karaktärer och nya storylines. Det är också intressant att man har valt att i stor utsträckning använda sig av samma skådespelare i säsongerna, fast de gestaltar nya karaktärer. Måste vara ett drömjobb som skådis. Tänk att få göra olika personer i samma genre och med samma kollegor? Snacka om en chans att visa på sin bredd inom yrket. Jag är väldigt imponerad av framförallt Evan Peters. Han gör sååå bra rolltolkningar! Sen tycker jag förvisso att hela castingen är bra, Jessica Langes och Kathy Bates fantastiska insatser är ju föga förvånande så att säga.
 
Bildresultat för evan peters smile
Evan Peters 
 
En annan skådespelerska som medverkat i serien är Emma Roberts. Ser hon bekant ut? Hon är dotter till skådespelaren Eric Roberts. Ser han bekant ut? Well, han är bror till den något kända skådespelerskan Julia Roberts. Om hon inte ser bekant ut har du bott under en sten... Emma Roberts och Evan Peters träffades via serien och har varit ett par sen 2012. Så kan det gå!
 
Bildresultat för emma roberts
Emma Roberts är dotter till...
 
Bildresultat för eric roberts
Eric Roberts, som är storebror till...
 
Julia Roberts! Som alltså är faster till...
 
Bildresultat för emma roberts and julia roberts
 
Emma Roberts. 
 
 
 
Japp. Hängde ni med? Hollywood... inte så stort som en kan tro!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: