Välkommen !

2016-05-27
11:00:32

Jag huffar och puffar men ingenting händer

Jag har lock för höger öra. Har så haft det i närmare 2 veckor, ja sen den här förkylningen dök ner i kroppen på mig. Det är sjukt störande! Inte nog med att du hör sämre så att din sambo höjer på ögonbrynen när han ser volymen på tv:n, eller att du inte kan urskilja vad folk säger till dig om det är massa andra ljud runt omkring, det påverkar dessutom din balans. Och ingenting hjälper! 
 
Det troligaste är väl att det beror på att det är svullet i örat pga bihåleinflammationen som var och de x-antal gånger jag snytit mig under de gångna veckorna, men det känns som om det borde vara bra nu? Jag har provat att bara låta det vara. Jag har provat att rengöra med revaxör då jag i ett svagt ögonblick hoppades på att detta döläge beror på en vaxpropp (euhw) och jag har provat med tryckutjämning genom att hålla andan. Det händer i princip nada. And it's driving me CRAZY. 
 
Igenkänning någon? 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: