Välkommen !

2016-06-17
09:55:38

Kortfattad lista över dagens status

Dagens status:
 
Sömn - Sådär. Hostat och haft en brännande smärta i halsen hela natten. Dessutom fick min kära sambo för sig att han skulle snooza 3-4 gånger (och då börjar hans klocka plinga ca 04:50) och INTE vakna av detta. Vem vaknade istället? Moi. Sparkade på honom varje gång, hade jag inte haft så ont i halsen hade jag skrikit på honom. Hatar snooz. 
 
Frukost - En stor balja te och en liten smörgås. med röd paprika. 
 
Jobb - Blir inget. Febrig och utan röst är ingen bra kombo på en förskola. 
 
Humöret - Sådär. Hatar att vara sjuk. När det dessutom sitter i halsen kan man ju varken äta eller prata. Sucks! Två av de bästa saker jag älskar här i livet haha. 
 
Hunden - Fäller all vinterpäls. Vill inte göra ifrån sig ute pga regnvädret som hon hatar. Men hon är trevligt sällskap när man är sjuk. Kelig och varm. 
 
Björnen - Jobbar. Kommer hem vid kl 14. Kommer förhoppningsvis städa denna skruttiga och dammiga lägenhet. 
 
Vädret - Grått, trist och regnigt. Sämsta jobbvädret för någon som arbetar på förskola, bästa vädret för någon som ligger inomhus och är sjuk. Missar ingen soltid liksom. 
 
Dagens mål - Att se film, spela xbox, bli frisk och kanske städa lite. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: