Välkommen !

2016-04-19
09:46:57

Tisdagsblues no more

Morsning peeps!
Hur har ni det denna tisdag? Redan trött på veckan? Pigga och alerta? Tisdagar brukar vara min sämsta veckodag när jag jobbar (vilket jag inte gör denna vecka). På måndagen är du fortfarande rätt pigg efter helgen och när det är onsdag har halva arbetsveckan gått. Torsdag är dagen före fredag, det vill säga du börjar se ljuset i tunnelns slut och på fredagen är helgen runt knuten. Men tisdag.... tisdag är ingenting. 
 
 
 
Idag är det dock ingen tisdagsångest som stundar! Jag ska hem till min mamma och rasta hundar, mata valpar och allt runt omkring dem. Min mamma är ju uppfödare och har just nu en kull hemma så jag passar på att hjälpa till när jag ändå inte jobbar. Och det går liksom inte att vara på dåligt humör när man gosar med valpar.
 
 
 
Eller vad säger ni? Ganska oemotståndliga va? 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: