Välkommen !

2015-07-14
11:30:21

Vi bor på landet

Hello summerlovers!
 
Har ni sol hos er så grattis, det har vi också! Så underbart härligt. Försöker jämna ut min bränna lite, det går åt rätt håll fast långsamt. Spenderar tid i solen genom att lyssna på ljusböcker, just nu är det Mari Jungstedts Den du inte ser, och så spelar vi massa kort. Det blir för det mesta plump och sjuan men igårkväll körde vi en omgång Gin Rummy. Reglerna vi hittade var inte riktigt desamma som Björn och jag har kört förut för måååånga år sedan och det kändes faktiskt som att spelet var tråkigare än vad vi mindes det. Vi återgick därefter till gamla hederliga plump igen...
 
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer här på landet, men Björn och hans bror Anders ligger i alla fall och sover fortfarande. Det blev nog lite för mycket dricka igårkväll. Minttu choco dök upp på bordet och ja, det saknas väl typ 2/3 delar av flaskan idag. Då var vi alltså tre personer och jag drack två shots så ni kan ju gissa varför grabbarna är lite möra, haha.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: