Välkommen !

2016-10-10
07:38:09

En krokig start på veckan

Ho ho! Här var det någon som tagit en bloggpaus på obestämd tid. Oopsie.
Nåväl.
 
Idag har jag ett stresspåslag i kroppen som framför allt har landat i ryggen, kring skuldrorna. Jag har svårt att räta ut kroppen. För mig innebär det ett smärtområde som inte går att lindra. Varken Voltaren-gel, smärtstillande tabletter eller massage hjälper. Det är nästan som om någonting är i kläm och nyps åt än mer när jag försöker sträcka ut mig. Det har hänt så många gånger nu att jag vet att det enda som funkar är vila. Det är också väldigt påfrestande för du känner dig inte sjuk, men kan samtidigt inte agera som en frisk person i och med att det hämmar allt du vill göra. Jag ska snart ut och rasta hunden till exempel och lär väl se ut som en krokig ostbåge. Frustrerande.
 
Något roligare som stundar denna vecka är dock helgen! På fredag har jag tagit ut några semestertimmar så redan kring lunch drar jag och Björn till Småland och mina morföräldrar för att hälsa på. På fredag är det också min födelsedag så det blir härligt att få komma bort och fira lite med familjen i lugn och ro. Min mormor blev så glad, nästan så att hon lät stolt, över att jag vill fira min födelsedag med och hos dom, haha. Hon är så gullig. 
 
Jag är lite nyfiken på vad Björn har tänkt att ge mig i present... jag har varit dålig på att önska mig saker i år och det enda jag kom på att jag verkligen vill ha är pengar till en tatuering. Vi får se hur det går. Björn har önskat sig ett Xbox One. Vi får se hur det går... 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: