Välkommen !

2015-05-27
09:43:33

Brownie till frukost

Morning! Nej frosserierna pågår inte ännu som rubriken kanske kan få en att tro. Jag har ätit en nutrilettbar till frukost däremot. 
 
Det blev en kopp c-vitamin till det. Jag har alltid haft svårt att äta frukost. Sällan varit sugen på något och mår lätt illa på morgonen. Det beror på en överkänslig kräkreflex och ja, jag har sökt hjälp för det men vad som hjälper bäst är en liten lättäten frukost. 👌
 
Nu ska jag städa klart lägenheten, blir en del med två hundar som fäller. Min bror kommer förbi senare idag, vi ska planera presenter till min svägerska som fyller år snart. 😊Och ikväll blir det valpkurs med lilla lakritsbåten! 
 
Lakritsbåten har lite svårt med att bedöma vad som är gosigt och vad som är påträngande. 😁
 
 
Den här tröttmössan ska i alla fall inte på kurs. Tur det för vi hade nog aldrig fått något gjort... 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: