Välkommen !

2015-06-29
11:52:52

Solskenshelgen och de nya halsbanden

Hej!
 
Hur har er helg varit? Njöt ni också av solen? Åh jag var så lycklig över ljuset, solskenet och värmen. I lördags när vi firade mamma satt vi ute och åt middag och det har jag verkligen längtat efter. Att få sitta ute i grönskan. Det gjorde vi igår också när vi var på middag hos Jennifer och Robin. Love it!
 
 
Igår var vi också iväg till Järna och besökte Draknyckeln loppis. Klicka på länken så kommer ni till deras hemsida. Kan säga att hemsidan inte är så snygg och tilltalande... men de har mycket roligare grejor att kika på när man väl är där! Flera väggar fyllda med halsband och örhängen för alla smaker till exempel. Jag hittade två halsband som jag köpte för 40kr styck. Ankare i guld med ett vitt band eller ett blått band. Marina teman är så vackra tycker jag. Älskar dom!
 
 
 
 
Kommer passa perfekt till min nya marinblåa klänning som jag tänkte ha när jag och Björn åker på en dygnskryssning nästa vecka tillsammans med Robin och Jennifer. Det blir en lugn parkryssning, vi tänkte kanske använda SPA-avdelningen på båten för lite bastu och bad i pool. God mat blir det också. Jennifer är gravid så det blir inte någon partykryssning med alkohol och det känns skönt för jag tror att vi alla fyra bara behöver få komma iväg och ha det mysigt tillsammans med varandra och inom respektive par. Jennifer och Robin är dessutom redan småbarnsföräldrar till min älskade guddotter så de ser nog fram emot att få sova ut, haha! ^.^
 
 
/Malin, ser fram emot en tur på havet.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: