Välkommen !

2015-06-30
08:36:00

Prinsessan på ärten.

Morning sweeties!
 
Jag har sovit så skönt inatt. Igår köpte vi ny bäddmadrass från Jysk! Det var på tiden kan jag säga, vi skulle gjort det för ett år sen typ. Nådastöten kom natten till måndagen då Oliver av någon anledning bestämde sig för att kissa i sängen när vi var borta på middag. Så vi fick sova utan bäddmadrass den natten och det gick väl men var mindre bekvämt. Vi köpte i alla fall en madrass som heter Dreamzone GOLD T15 och det är looovely! Våra ryggar är för evigt tacksamma.
 
 
 
Björn brukar förresten kalla mig för Prinsessan på ärten för att jag är så känslig när det gäller vart jag sover. Inget skräp i sängen, minsta smula och jag måste bädda om. Går sådär när man har hundar. Det måste vara en skön madrass, inte för hård men absolut inte för mjuk. Hatar madrasser som viker sig när man lägger sig ned för att de är för mjuka. Why? För då åker lakanen ut från sidorna och det finns inget värre än skrynliga lakan när man ska sova. Det går bara inte. Jag har faktiskt tvingat upp Björn mitt i natten för att få bädda om sängen.... inte stolt över detta, men så är det. Den här madrassen får dock toppbetyg av prinsessan på ärten.
 
 
Jysk har förresten nedsatta priser på deras sovsortiment så är ni också på jakt efter nya madrasser, eller täcken/kuddar etc så passa på nu. Vi sparade 500 kronor. Och dessutom köpte vi madrasskydd så nu kommer den nya madrassen hålla sig fräsch forever and ever. Hoppas jag. Med hundar i hushållet är det mer eller mindre ett måste och helt klart en bra investering. Kan tänka mig att det gäller även i hushåll med småbarn. Så in och fynda med er!
 
 
 
/Malin, skulle vara hur bra som helst på sponsrade inlägg.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: