Välkommen !

2015-06-30
12:21:00

Jaaahaaaaa, det är vad ni menar med filter.

En sak jag inte riktigt har fått pejl på med min nya mobil (som jag nu haft i typ 4 månader) är kamerainställningarna. Jag har precis nyligen upptäckt det där med filter och det är en ny värld av förståelse som öppnat sig. Vad jag menar är att jag nu fattar vad #nofilter innebär, haha! Jag har ju sett på bilderna, främst på mig själv, att det är något som inte är helt verklighetstroget men har hela tiden tänkt att berodde på datorn när jag fört över dem dit. Jepp, är ett tekniskt geni som ni hör. Nämen, jag har inte lagt så mycket tanke på det bara. Vad som fascinerar mig mest är att det finns en inställning för att förstora ögonen! Haha! Så jäkla weird! Aja. Var duktig och tog två normala bilder på mig själv i helgen (för jag brukar ju mest göra grimarser) och de får väl #filter då, för det var innan jag upptäckte inställningarna. Så kan det gå :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: