Välkommen !

2015-06-25
16:20:23

Fan lägg tillbaka saker på rätt ställe!!

Idag har jag mått illa större delen av dagen och jag vet inte alls vad det beror på. Ena stunden är det lugnt, sen börjar det plötsligt vattnas i munnen och jag börjar hulka. Sjukt irriterande! Började så fort jag vaknade imorse så jag blev liggandes i sängen i en halvtimme innan hundarna fick gå ut på promenad. Inte för att de verkade bry sig, till och med lakritsbåten verkade trött och segstartad den här morgonen.
 
 
Ikea-besöket gick för övrigt bra igår, inga större irritationsmoment att ta sig förbi mer än att någon tydligen lagt tillbaka ett lagan i storlek 160x200 på hyllan för lakan i storlek 180x200 som vi skulle ha. Så när jag kom hem såg jag till min stora glädje att vi fått fel mått på ett av de två lakan vi mötte. Men det löste sig rätt snabbt, la ut en annons på second hand/loppis-sidan på facebook för min kommun och fick det sålt omgående. Skönare än att åka tillbaka till Ikea och greja med byten och returer!
 
 
 
 
Hann peta hål i förpackningen när jag skulle slänga in det i tvätten innan jag såg måtten. Min reakion? Låter bilden tala för sig själv...
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: