Välkommen !

2015-04-02
09:37:00

#ThrowbackThursdayMusic - Anastacia

Så jag fick ett jättesug efter Anastacias gamla låtar som jag inte hört på länge men lyssnade ofta på när jag var yngre. Tycker att hon är så cool och har en väldigt speciell röst. Anledningen till att man dock inte hört så mycket material från henne mera frekvent är att hon blivit diagnotiserad med bröstcancer i två omgång (tror att det var med typ 10års mellanrum?) och därför genomgått flera behandlingar mot sjukdomen. Hon har också haft magproblem som hon opererats för om jag inte misstar mig. Men trots detta har hon kämpat på och det beundrar jag henne verkligen för! Jag valde ut de låtar jag lyssnat mest på. :)
 
Tycker att den här låten är väldigt fin.
 
Bra låt, men blir så full i skratt över stylingen. Tonade solbrillor var verkligen hennes signum!
 
Skinnbyxor och magtröjor känns också väldigt mycket Anastacia. Kan även fnissa över frisyren som ibland stylas till lite extra med hjälp av synliga hårspännen! Inte alltid man får se det på kändisarna...
 
Min favolåt. Så himla fin musik, bra text, gullig unge och Anastacia ser fantastisk ut.
 
/Malin, ska genast lägga till dessa låtar på spotify
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: