Välkommen !

2014-09-30
11:05:00

Hostmedicinen gör sitt

 
 
Inatt sov jag hyfsat bra, vaknade bara 3-4 gånger av hostattacker. Hostmedicinen gör sitt kan man säga. Däremot har min kropp något mystiskt för sig när jag ligger ned. Jag antar att det beror på att jag är svullen slemmig i halsen, men helt plötsligt ger min hals ifrån sig konstiga ljud (som hörs än mer om jag öppnar munnen) när jag andas. Alltså inte rossliga ljud som brukar komma när man är förkyld, utan det låter mer som att jag har svalt ett spöke som åker runt i halsen och bröstet på mig, haha. Skitläskigt ju! Här har man legat och kollat på typ 5 Supernatural-avsnitt och sen när man ligger där i mörkret och precis ska somna så vaknar man till med en ryck för att det går ett ilande, läskigt ljud genom rummet. Efter några sekunders förvirring inser man att det kommer från ens egen kropp?! Fy vad nojjig jag blev första gången det hände.
 
Typ den här lilla krabaten som far runt i min hals, haha.
 
Nu ska jag ladda upp med en kanna te, näsdukar och halstabletter så att jag kan gå igenom lite jobbannonser och skicka ut CV:n. Sen måste jag kontakta skatteverket också och det drar jag mig lite för att göra, måste jag ens förklara varför eller kan vi alla bara enas om att det aldrig är kul att kontakta myndigheter som skatteverket? Vad bra. Ha det fint nu hörrni!
 
/M.E, överger ingefärstéet för gamla hederliga Earl Grey, omnomnom.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: