Välkommen !

2014-05-29
08:43:18

När det inte är lönt att sova längre

 

Morning!
 
Hur mår ni idag? Glada över ledigheten? Trötta? Utvilade?
Jag är glad över att Björn får lite ledigt men som student är man sällan fri från ansvar. Sitter och meckar tenta istället. Det går sådär. Inatt var det en relativt sömnlös natt med många konstiga och besvärande drömmar. Bland annat drömde jag att vi skulle resa till Gotland och jag glömde mitt nya pass hemma och Björn glömde att överhuvudtaget fixa ett pass. Så där stod vi som två fån när vi skulle kliva ombord på båten. Av någon anledning hann jag hämta mitt pass och Björn fick göra ett tillfälligt där på plats. Jättekonstigt.
 
Väl ombord hamnade vi inte alls på Gotland utan någonstans i Ryssland. Och det var vinter där fast vi hade sommar i Sverige. Vi frös alltså arslet av oss. Happ och mitti allt måste jag börja skriva på min kandidatuppsats och lämna tillbaka en bok som är försenad och som 100kr i förseningsavgift tas upp för var timme som går som den inte är återlämnad. Alltså vilken kaosresa?
 
Ja. Sen vaknade jag och kände att näe, är det sånt här jag ska drömma om kan jag lika gärna gå upp och plugga. So I did.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: