Välkommen !

2014-05-29
12:07:13

Att ändra smak

 
 
 
Michael Bublé hörrni. Lyssnar ni på honom? Jag var inte så jätteförtjust när han först dök upp på radion för flera år sedan. Fast jag såg honom hos Oprah på en intervju och tyckte att han som person verkade så himla charmig, men musiken och jag klickade inte.
 
 
 
Har ni varit med om det? När er värld, er sinnesstämmning inte alls stämmer överens med en viss artist musik och därför lyssnar ni aldrig på den. Men senare när sinnesstämmningen har förändrats (vi kan snacka dagar/veckor/månader/år i efterhand) så uppskattar ni verkligen musiken som ni tidigare inte klarade av? Sån är jag i alla fall. Musik och humör går hand i hand.
 
Så var det i alla fall med Michael Bublés musik och covers. Men nu för tiden tycker jag om den. Den gör mig glad och lugn, vilket jag behöver. So so bad. Och så har jag sett fler intervjuer med honom på till exempel Graham Norton Show (youtua showen, den är så rolig!) och blivit lite småförälskad i honom, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
Mihi!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: