Välkommen !

2014-12-26
15:59:10

Vi jular vidare

NÄMEN HEJSAN!
 
Ja, jag lever. Såklart. Men vi jular nere hos mina morföräldrar i småland tillsammans med mamma och hennes hundar och då är det inte så ofta man sätter sig framför datorn. Det är rätt avkopplat här, att vara nedkopplad från nätet. Istället ägnar vi dagarna åt att gå långa promenader så att vi känner oss nyttiga och hundarna blir trötta i kropparna. Sen ägnar vi resten av dagarna/kvällarna åt att äta god mat, gott godis, fikabröd och spela spel. + - 0 så att säga. Jag och Björn har dessutom tagit våra hundar med oss och åkt till min farfar två dagar. Igår kom min morbror hit också med sin familj så då blev det än mer middag och spelande. Väldigt roligt har vi i varje fall men som sagt, blir lite datasittande! Imorgon åker vi hem igen (eller söndagsmorgon, har inte riktigt bestämt oss än) och då kanske det blir lite bättre med inlägg här. Men i ärlighetens namn saknar jag det inte just nu, det är skönt att bara vara. Så här såg det förresten ut häromdan när Oliver inte orkade/ville gå längre på en av våra långpromenader. Han är ju så pluttig så det är klart att han får åka innanför husses jacka emellanåt!
 
 
/Malin, älskar julen trots allt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: