Välkommen !

2013-12-31
11:41:01

Dags att vakna nu alltså

 
 
 
Förberedelserna är i full gång och jag är svintrött?! Här har man sovit drygt 8 timmar i natt vilket är 3-4 timmar mer än vad jag brukar sova, så har jag mage att vakna upp trött?! PÅ NYÅRSAFTON?! Jag får någon konstig association till Suzanne Reuters insats i Tomten är far till alla barnen, när hon står och skriker om att hennes man har lämnat henne för en annan man, så säger hon något i stil med "Har du varit bög, på julafton har du varit det?!". Fast i mitt huvud skriker Reuter "Är du trött nu, på nyårsafton är du det?!". Ja jisses.
 
 
Det är för övrigt en väldigt rolig film, Dan Ekborgs karaktär är så förbannat dum i huvudet så det är sorgligt. I alla fall, vill ni se filmens absolut roligaste scen så klicka er fram till ca 19.13.Sen kanske det är så att det humoristiska byggs upp under hela filmen så klippet kanske inte alls är lika roligt fristående. Men jag skrattar i alla fall. Och det kan jag behöva. :p
 
Ha det fint!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: